Nevoia de formare/perfecționare profesională a angajaților este evidentă pentru orice tip de structură care urmărește să-și atingă obiectivele și să genereze servicii competitive și de calitate, indiferent de piața sau domeniul în care își desfășoră activitatea.
Implementarea Sistemului de Control Intern reprezintă o activitate relativ nouă impusă angajaților entităților publice, de cele mai mult ori fără ca aceștia să beneficieze de cursuri de formare/perfecționare în acest domeniu. În acest sens, compania noastră a elaborat un material unic, un curs practic dedicat implementării Sistemului de Control în Entitățile Publice.
Suportul tehnic de studiu al materialului didactic constă în alocarea unui lector care coordonează și susține întreg procesul de formare al angajaților în domeniul Implementării Sistemului de Control, prin intermediul Modulului e-Learning dedicat. Toată activitatea se desfășoară online, parcurgerea modulelor de curs se întinde pe o perioadă de 3 luni și se finalizează cu etapa testării finale. Ca urmare a absolvirii testului, fiecare angajat va obține o diplomă de participare sau perfecționare în funcție de caz.